Klantenservice

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Bij bestellingen voor 12.00 uur vaak dezelfde dag, anders na een dag.

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Bij bestelling voor 12.00 uur wordt het boeket dezelfde dag geleverd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorgtijdstip kunnen wij echter niet garanderen. Het is wel afhankelijk van wat er besteld is, rozen en rouwwerk kunnen we niet altijd garanderen.

Wat zijn de leveringskosten?
Bezorgkosten binnen 7 km € 4,95
Bezorgkosten daarbuiten: € 7,50

Zijn er verder nog bijkomende kosten?
Nee.

Kan ik anoniem verzenden?
Ja hoor, geen probleem. Geeft u dit dan aan.

Bestelling niet naar wens verlopen?
Het kan onverhoopt voor komen dat (de verzending van) je bloemengroet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk.

Ik wil meerdere boeketten verzenden, betaal ik dan extra leveringskosten?
U betaalt per adres slechts 1 keer leveringskosten. Ongeacht het aantal boeketten. Wilt u op meerdere adressen bestellen? Bestel deze dan los van elkaar. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact opnemen met bloembinderij leodoor.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, stuurt ons systeem u direct een e-mail. Ontvangt u deze niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een GSM of een vast telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?
Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip geleverd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij ‘opmerkingen’. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als ‘wij wensen u veel sterkte’ is dus niet passend. U kunt denken aan ‘Rust zacht’ of ‘Een laatste groet’ of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).

Geleverd product
Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan enigszins afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.
Voor snijbloemen geldt altijd: schuin afsnijden op vers water met het daarbij gevoegde bloemenvoedsel, in een schone vaas!
Voor rozen geldt hetzelfde, alleen lauw vers water, en de bijbehorende voeding.

Herroepingsrecht
Op onze bloemen is het herroepingsrecht niet van toepassing door de houdbaarheid van bloemen. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing, u kunt dus uw producten binnen 14 dagen retour sturen. De 14 kalenderdagen gaan in op de dag nadat u de producten heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u de producten (zoveel mogelijk in de originele verpakking) retour sturen aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat.